| Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Goeland SimPle.AdmiN
Nombre de messages : 3475 Age : 40 Localisation : Levallois Perret Emploi/loisirs : Etudiante en BTS Stylisme, je garde également une petite fille à temps partiel !!!!!! Humeur : Coolllllllllllllll Date d'inscription : 29/08/2007
| Sujet: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 13:41 | |
| Voici quelques clips d'Avril Lavigne, une artiste que j'adore !!!! Que ce soit au niveau de son style musical ou vestimentaire ! Complicated
My happy ending
Girlfriend
When you're gone
Avril Lavigne : When You're Gone - 2007 I always needed time on my own I never thought I'd need you there When I cried And the days feel like years When I'm alone And the bed where you lie Is made up on your side When you walk away I count the steps that you take Do you see how much I need you right now ? When you're gone The pieces of my heart are missing you When you're gone The face I came to know is missing too When you're gone The words I need to hear to always get me through the day And make it OK I miss you I've never felt this way before Everything that I do reminds me of you And the clothes you left are lyin' on the floor and they smell just like you I love the things that you do When you walk away I count the steps that you take Do you see how much I need you right now ? When you're gone The pieces of my heart are missing you When you're gone The face I came to know is missing too When you're gone The words I need to hear to always get me through the day And make it OK I miss you We were made for each other I'll keep forever I know we were Yeah Yeah All I ever wanted was for you to know Everything I do I give my heart and soul I can hardly breathe I need to feel you here with me Yeah When you're gone The pieces of my heart are missing you When you're gone The face I came to know is missing too When you're gone The words I need to hear to always get me through the day And make it OK I miss you I'm with you
He wasn't
| |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
Nombre de messages : 3475 Age : 40 Localisation : Levallois Perret Emploi/loisirs : Etudiante en BTS Stylisme, je garde également une petite fille à temps partiel !!!!!! Humeur : Coolllllllllllllll Date d'inscription : 29/08/2007
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 13:44 | |
| Girlfriend (version française)
Don't tell me
Girlfriend (remix)
Nobody's home
Avril Lavigne Nobody's Home =================== I couldn't tell you why she felt that way, She felt it everyday. And I couldn't help her, I just watched her make the same mistakes again. What's wrong, what's wrong now? Too many, too many problems. Don't know where she belongs, where she belongs. She wants to go home, but nobody's home. It's where she lies, broken inside. With no place to go, no place to go to dry her eyes. Broken inside. Open your eyes and look outside, find the reasons why. You've been rejected, and now you can't find what you left behind. Be strong, be strong now. Too many, too many problems. Don't know where she belongs, where she belongs. She wants to go home, but nobody's home. It's where she lies, broken inside. With no place to go, no place to go to dry her eyes. Broken inside. Her feelings she hides. Her dreams she can't find. She's losing her mind. She's fallen behind. She can't find her place. She's losing her faith. She's fallen from grace. She's all over the place. Yeah,oh She wants to go home, but nobody's home. It's where she lies, broken inside. With no place to go, no place to go to dry her eyes. Broken inside. She's lost inside, lost inside...oh oh She's lost inside, lost inside...oh oh yeah | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 14:52 | |
| Losing grip
Avril Lavigne Losing Grip ================= Are you aware of what you make me feel, baby? Right now I feel invisible to you, like I'm not real.. Didn't you feel me lock my arms around you? Why'd you turn away? Here's what I have to say... I was left to cry there, waiting outside there Grinnin' with a lost stare, That's when I decided... Why should I care? 'Cause you weren't there when I was scared I was so alone... You, you need to listen! I'm startin' to trip, I'm losin' my grip And I'm in this thing alone... Am I just some chick you placed beside you, To take somebody's place? When you turn around can you recognize my faice..? You used to love me, you used to hug me But that wasn't the ca-ase, Everything wasn't okay.. I was left to cry there Waiting outside there Grinnin' with lost stare thats when i decided... Why should I care? 'Cause you weren't there when I was scared, I was so alone You need to listen I'm startin' to trip I'm losin' my grip And I'm in this thang alone Cryin' out loud I'm cryin' out la-eoud Cryin' out loud I'm cryin' out la-eou-eoud Open your eyes Open up wise Why should I care? 'Cause you weren't there when I was scared, I was so alone Why should I care? 'Cause you weren't there when I was scared I was so alone Why should I care? If you don't care, then I don't care We're not going anywhere Why should I care? 'Cause you weren't there when I was scared I was so alone Why should I care? If you don't care, then I don't care We're not going anywhere Sk8er boi
Tomorrow
I can do better
Knocking on heavens door
The best damn thing
Hot
Together
| |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 15:09 | |
| Things I'll never say (acoustique)
Girlfriend (version japonnaise)
Innocence
Everything back but you
Girlfriend (version chinoise)
Girlfriend (version espagnol)
Girlfriend (version italienne)
Girlfriend (version allemande)
Who knows
Take me away
| |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 15:30 | |
| Contagious
Keep holding on
Forgotten
I don't have to try
Runaway
Sleeped away
One of those girls
Fall to pieces
Unwanted
Anything but ordinary
Voila une bonne partie de ces chansons !!! Elles sont vraiment toutes excellentes !!!!! | |
|
| |
PuceDaZure SimPle.AdmiN
Nombre de messages : 1890 Age : 36 Localisation : Victo, Qc Date d'inscription : 28/08/2007
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 16:12 | |
| Géniaux les clips!!!! J'en avais vu plusieurs mais pas tous | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 16:42 | |
| Et j'ai pas pu les mettre sur un seul message car il ne rentrait pas tous........ Mais je les trouve super tous ces clips !!!!! Elle en a un paquet de chansons et encore elles y sont pas toutes là !!!!! | |
|
| |
PuceDaZure SimPle.AdmiN
Nombre de messages : 1890 Age : 36 Localisation : Victo, Qc Date d'inscription : 28/08/2007
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 20:24 | |
| bah au pire on aurait pu mettre que les liens des clips sa aurait pris moins de place parce que sa en prend grave la lol. la page fait longue mdr! | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mar 4 Sep - 21:47 | |
| Ouais mais c'est pas bien grave car c'est plus embêtant d'aller voir tous les clips avec les liens !!!!! | |
|
| |
PuceDaZure SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 0:24 | |
| mouais bah jaurais lu le lien et je serais aller voir ceux qui maurait intéresser lol. enfin c'est mon point de vue mais je ne critique en rien ce que tu as fait tkt ma belle | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 1:28 | |
| | |
|
| |
TaMoCk SimPle.MemBers
Nombre de messages : 182 Age : 39 Localisation : France Date d'inscription : 30/08/2007
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 1:39 | |
| Je dois dire que Avril Lavigne n'est pas trop mon style de musique mais elle est assez jolie lol ! Mais je préfère quand même ma Puce à moi. | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 1:40 | |
| Ahhhhh la la, ces mecs si ils n'existaient pas il faudrait les inventer !!!!! | |
|
| |
TaMoCk SimPle.MemBers
Nombre de messages : 182 Age : 39 Localisation : France Date d'inscription : 30/08/2007
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 1:45 | |
| bah oui ! sinon qui remplirait les stades de foot et les bars ! | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 1:47 | |
| Et puis qui jouerait à l'ordi comme des malades, lol !!!!!!! | |
|
| |
TaMoCk SimPle.MemBers
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 1:52 | |
| ptdr !et qui ferait Roméo dans Roméo et Juliette !:idea: humm °°(:albino: :queen:) nonn ! tout compte fait mieux vaut garder les hommes comme ils sont ! | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 1:55 | |
| Ouais mais bon il y a pas beaucoup de Roméo sur cette terre !!!!!!! En tout cas, les plus importantes se sont les femmes car comment ferait les hommes si on était pas là pour faire leur vaisselle ! Lol | |
|
| |
TaMoCk SimPle.MemBers
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 2:00 | |
| mdr ! Oui mais qui ferait pipi sur le rebord des toilettes ?heh ! | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 2:11 | |
| Et qui serait là pour le nettoyer !!!!! On peut aller encore loin comme ça ! | |
|
| |
TaMoCk SimPle.MemBers
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 2:13 | |
| Allons y allons y !:twisted: ,qui vous protégerait de ce monde hostile et sauvage ! | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Mer 5 Sep - 10:40 | |
| Ahhhhh bien jouer, mais qui pourrait vous donner une descendance à part les femmes !!!! lol | |
|
| |
Goeland SimPle.AdmiN
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! Ven 16 Nov - 1:47 | |
| Voici le dernier clip d'Avril Lavigne et il déchire carrément !!!! " HOT " | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! | |
| |
|
| |
| Avril Lavigne : quelques clips !!!!!! | |
|